Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace

Servis a díly pro mobily, tablety


 

Často kladené otázky

  • Mám zájem o výměnu zakoupených dílů.
       Na prodejně P-7 a P-2 vám rádi provedeme servis na Vašem přístroji ,krerý je většinou na počkání nebo do druhého dne, dle náročnosti a domluvy s příjímacím technikem.
  • Jaký je rozdíl mezi bulk a blister ?
       Blister je originální balení, bulk je balení pouze v pytlíku.
  • Co je to EU blister a US blister?
       EU blister je originální balení pro Evropu, US blister je originální balení pro Ameriku. Rozdíl ve zboží není žádný.
  • Kdy bude moje objednávka připravena?
       Zboží(telefony,příslušenství) které je skladem je připraveno nebo odesláno max. následující pracovní den. Náhrádní díly jsou připraveny nebo odesláno max.do 48h.
  • Mohu objednat nedostupné boží?
       Ano, skoro vždy je možné zboží dokoupit nebo sehnat i u jiného dodavatele.O ceně a čase dodání budete informáni dopředu před objednáním takového zboží.Můžete být také požádáni o složení zálohy na díl.
  • Chci přidat zboží do objednávky?
       Pište na email obchod@telel.cz nebo vytvořte další objednávku, zboží Vám automaticky spojíme do jedné objednávky.
  • Mohu si zboží vyzvednout bez objednání?
       Ne, sklady na obchodech jsou podstatně menší než centrální sklad, dle velikosti obchodu,poptávky v daném místě atd.
  • Nemohu se dovolat?
       Právě jsme se věnovali jiným zákazníkům.Prosíme napište svůj dotaz emailem.Ušetříte nám tím spoustu času a vždy dostanete přesnější a jasnější odpověď či radu.